Isnin, 5 Mac 2012

Kerja.....Oh Kerja!!!!!!

                               


                              


     Kita belajar tinggi2 untuk KERJA @ belajar untuk tambah ILMU?? sila jawab!!!!!
Jawapan yang tepat adalah kita belajar untuk bekerja pada masa depan......Sekarang ni dah masuk 6 - 7 kali aku pergi temuduga tapi belum ada satu pun yang sangkut (belum ada rezeki lagi).....sabarrrrrrrr........sepanjang 26 tahun aku hidup ni dah macam2 kerja aku buat.....kerja pertama aku lepas tamat SPM 2003......aku kerja sebagai...

kerja kontrak ubahsuai bangunan Poleteknik Kota,K.Terengganu

                          

Antara tempatyang pernah aku kerja seperti:-

                   
                         Pizza Hut ( sebagai pelayan dan barista di B.Baru Bangi)


                             
                                                      Secret Recipe

                                   
                                    Aura Roboclean Malaysia ( Product Consultant )

dan sekarang..........

               
                    CIMB Bank Putrajaya ( sebagai penasihat pinjaman peribadi )


Tapi pencarian kerja yang betul-betul aku idamkan belum ku temui dan aku masih mencari..........Semoga ALLAH kuatkan semangatku untuk terus berusaha....amin.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan